Використання інтерактивних методів із залученням мультимедійних технологій як ефективна мотивація до вивчення французької мови
Форми роботи на уроках французької мови у процесі розвитку творчого потенціалу учнів
Працюємо з ІКТ
francais facile
Конспекти уроків
Форми роботи на уроках французької мови у процесі розвитку творчого потенціалу учнів
Працюємо з ІКТ
francais facile
Конспекти уроків
Мої уроки
УРОК 1
ТЕМА УРОКУ:NOTRE EMPLOI DU TEMPS
МЕТА:
практична- систематизувати знання учнів про освіту у Франції, удосконалювати навички діалогічного мовлення з теми; навчити дітей спілкуватися про улюблені предмети з вживанням дієслів у теперішньому часі.
освітня- ознайомити учнів з ЛО, поглибити знання учнів про французький коледж та предмети розвивальна- розвивати навички усного мовлення, читання в голос, мислення; самостійної роботи з підручником, використання словників.виховна- виховувати позитивне ставлення до навчання , повагу до країни, мову якої вивчають, формувати силу волі
ХІД УРОКУ
I ОРГМОМЕНТ
Привітання
Bonjour , mes éleves ! Ravi de vous voir . Comment ça va ? Tu t ‘appelles comment ? Tu te sens bien ? Tu est de bonne humeur ? Qui es tu ? En quelle classe es tu ? Où va tu ? Comment est ton école Quel est le numéro de ton école ? Comment Où habites tu ? Quelle apprends tu ? De quelle nationalité es tu ? Quelle date sommes nous aujourdui ? ? Quelle jour sommes nous aujourdui ? ? Quelle saison sommes nous ? ? Quel fait il aujourdui ? -ПОЯСНЕННЯ ТЕМИ УРОКУ І ЗАВДАНЬ
II МОВНА ЗАРЯДКА ЦИФРИ
( ГРА назвати слова по темі «ШКОЛА, шкільне приладдя»)
III ФОНЕТИЧНА ЗАРЯДКА
Вірш стр.12
IV АКТИВІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ З ТЕМИ
-гра E1 j’apprends l’histoire et moi j’apprends le français
M j’aime la biologuie je déteste la botanique
V РОЗВИТОК ГРАМАТИЧНИХ НАВИЧОК
L’intérogation, L’impératif négatif
Lire lis ! lisons ! lisez ! ne lis pas ! ne lisons pas
Ecrire dessiner стор.10
VI РОЗВИТОК НАВИЧОК ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ
Впр.8,9,10
VII ОЗНАЙОМЛЕННЯ З новими ЛО.
Стор.6
VIII РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ
IX РОЗВИТОК НАВИЧОК ПИСЬМА
Впр.4 стор.9
XV ПІДСУМКОВИЙ ЕТАП
XVI ПОЯСНЕННЯ ДОМ. ЗАВДАННЯ
Записати цифри, слова
Конспект
уроку з французької мови у 9 класі на тему: «Готування
їжі»
(Cuisiner)
Тема:
Готування їжі (Cuisiner)
Мета:
-
практична: закріпити ЛО теми та повторити наказовий спосіб дієслів;
-
Освітня: ознайомити учнів з назвами кухонного приладя, яке використовується в
процесі готування їжі;
-
Розвивальна: закріплення навичок усного та письмового перекладу,
міжособистісної комунікації
-
Виховна: формування доброзичливих стосунків у колективі, позитивного світогляду
Обладнання:
підручник, словник, зошит, картки з новими словами
Хід уроку
Початок
уроку
1.
Привітання з класом
Pr - Bonjour, chers élèves!
Comment ca va?
Cl – Bonjour. Ca va.
Pr – Qui est de servise
aujourd’hui?
E – Moi. Je suis de servise.
Tous sont presents dans notre groupe.
2. Повідомлення теми та мети уроку
Pr - Aujourd’hui on va
systématiser nos connaissances d’imperatif et on va aussi pratiquer la lexique
sur les produits. Vous allez apprendre quelles choses on peut utiliser quand o
cuisine a la maison.
3.
Уведення в іншомовну атмосферу (бесіда у режиміPr – E1, E2, E3…)
Pr – Combien de fois mangez-
vous par jour?
- Y
a- t – il une cantine dans votre ecole?
- Qu’est- ce que vous mangez pour le
petit dejeuner( le dejeuner, le diner)?
- Aimez- vous les fruits? Nommez-les!
4. Перевірка домашнього завдання.
Основна
частина
1. Подання тексту для читання
А)
підготовчий етап ( запис невідомих ЛО у словник з дошки)
Pr – Maintenant on va lire
le texte. C’est la recette . Mais premierement on va ecrire les mots nouveaux
dans les vocabularies.
Faites fonder – нагріти
Casser – розбивати
Separer – відокремти
Melanger – змішати
Ajouter – додати
Ferme – загуслий, твердий
Incorporer – додати, включити
Lisse – гладкий, рівний
Obtenir – отримати
Prechauffer – підігріти
Verser – наливати
Un couteau – ніж
Cuit – варений, смажений
Reussit
- успіх
Б)
етап читання та перекладу
В)
перевірка розуміння змісту ( впр. 2 с. 77 усно).
Учні
по ланцюжку читають, перекладають твердження, а потім погоджуються з
правильними та виправляють помилкові.
2. Практика усного мовлення (монологи).
А)(
впр.5 с. 78) – учні по черзі читають запитання, перекладають та відповідають на
них. (На одне запитання можуть відповідати декілька учнів.)_
Б)
(впр. 6 с. 79) – учні називають свою улюблену страву, її компоненти та
пояснюють, чому саме вона їм подобається. (E1,E2, E3…)
3.
Діалогічне мовлення (впр. 7 с.79)
Використовуючи
запитання вправи, учні складають та інсценізують діалоги.( E1 – E2)
4. Письмо.
А) (
впр. 8 с. 79).
Учні
письмово перетворюють речення за зразком вправи, ставлячи їх у наказовому
способі у 2 особі множини. Потім зачитують вголос.
Б) (впр.9
с. 79) – учні перетворюють речення вправи 8, ставлячи їх у наказовому способі 2
особи однини.
Заключна частина
Pr – Votre devoir est:
ecrire la recette de la plate preferee
C ’est tout pour
aujourd’hui. Vos notes sont... Au
revoir. Merci
pour votre travail !
Комментариев нет:
Отправить комментарий